2 jul. 2013

Fotoverslag London. - Mariska.

Geplaatst door Uniquelifepassion op 06:31
Fotografie

Hoi meiden , zoals jullie misschien al weten ben ik in het weekend van 19 t/m 21 juni naar London geweest. Daar heb ik natuurlijk veel over te vertellen en heb ik ook foto's bij! Wil jij meer weten? Kijk dan snel mee!

Het tripje naar London hadden ik en mijn moeder van mijn vader gekregen voor onze verjaardag. Waar we naar toe gingen mocht ik uitkiezen. Zelf wou ik heel graag naar London. We zouden na mijn examenuitslag dus gaan. Maar omdat ik her examen moest doen liep het net even wat anders. Na mijn herexamen zijn we naar het reisbureau gegaan en toch maar geboekt. Het was een aanbieding van kras.nl je zou met een hele groep gaan. En nog dingen extra kunnen bezichtigen. Want je sliep allemaal in het zelfde hotel. Donderdag  ochtend kregen we te horen dat alles gelukt was en dat we vrijdag ochtend 9 uur in Breda moesten staan. Daar zou de bus ons ophalen. Om door te gaan naar London.

In de auto naar Breda.
Toen iedereen compleet was zaten we met een groep van 46 mensen in de bus. We moesten eerst naar Duinkerk. Een plaatsje in Frankrijk vlak bij de zee, waar we dus op moesten stappen op de boot en dus zo naar Engeland vaarde.De boot zo vertrekken om 2 uur maar we waren net te laat waardoor we de boot van 4 uur moesten nemen. We moesten dus 1,5 uur wachten,gelukkig was daar een gebouw waar je wat kon drinken en eten. Maar helaas kwam het uit automaten en niet even een kleine La Place of iets. De boot tocht was ik niet echt fan van. Na een uur was ik toch wel misselijk en moest ik niet opstaan want dan werd ik echt niet goed. 6 uur kwamen we aan in Engeland, in Engelse tijd dus 5 uur. Toen de boot daar aankwam kwam je aan in het plaatsje Dover.

5 uur kwamen we daar dus aan. We hadden ook nog een busreis naar het hotel voor ons. De busreis duurde 4 uur en dus kwamen we daar aan rond 9 uur. We hadden nog niets gegeten dus hebben in en mijn moeder samen gegeten in het restaurant in het Hotel. Engelse Fish And Chips. Het hotel zag er keurig uit. Het lag net achter een vliegveld waar om de 5 minuten wel vliegtuigen opstegen. Maar daar hadden we helemaal geen last van omdat de kamers dus super goed geïsoleerd waren!

De volgende dag moesten we om half 9 voor het hotel staan. We hadden opgegeven om de city trip dus ook mee te doen. Die de hele groep had aangevraagd. De city trip hield in dat je alle bekende plekjes van London eens even langs ging. Zo zijn we langs de London Eye geweest. West minster , Big Ben , Buckingham palace etc. Dat was echt super! Ook de wisseling van de wacht hebben we gezien en dat was echt een toffe belevenis!

Abbey road! <3

Big Ben en een Taxi

Het was een super intensieve dag en hebben in de middag thee en Engelse appelpie gegeten in een super leuke Pub. En in de avond hebben we pizza gegeten. We hebben deze dag ook opgetrokken met een moeder en een meisje van mijn leeftijd. Dat deden we omdat het het toch best eng was om als moeder en dochter alleen door heel London te lopen. Met z'n 4e was dat gemakkelijker en leuker!

De volgende dag mocht je zelf weten wat je ging doen die dag. Half 10 zo Jan onze buschauffeur ons brengen naar London en half 8 zou hij weer klaar staan om ons naar huis te brengen. Mijn moeder en ik hebben die dag weer opgetrokken met Astrid en Britt net zoals die dag er voor. Als eerst zijn we naar de Camden market geweest een markt met heel veel soorten spullen voor een goede prijs. T-shirts, koptelefoons , souvenirs etc. Daarna zijn we doorgegaan naar Oxford street het was al bijna half 3 en hadden dus niet ewig de tijd. We zijn naar de winkels geweest waar ik perse heen wou zoals , Forever 21, Primark , new look en Bershka. 6 uur zijn we gestopt met shoppen en hebben we een pizza tentje opgezocht waar we heerlijk hebben gegeten. Half 8 stonden we weer klaar met de groep om terug te gaan naar het hotel. Daar hebben we wat met z'n alle gedronken omdat het de laatste avond was.

Die volgende ochtend zijn we weer vertrokken naar huis en ik was rond half 9 echt pas thuis.
Het was een super weekend om nooit te vergeten! Heb jij de shoplog van London nog niet gezien die kun je hier kijken.

Q : Ben jij wel eens in London geweest?